Anna Store - Genti Dama
Comenzi telefonice la 0751 788 910
Cos Cumparaturi 0
Nu aveti nici un produs in cos
Total:  0,00 Lei

Livrare si retur

LIVRAREA PRODUSELOR

Livrarea produselor se va face oriunde in Romania prin intermediul firmelor de curierat.

Livrarea se va face intre orele 9.00 si 17.00 la adresa indicata de dumneavoastra in comanda.

Termenul de livrare al produselor este cuprins intre  2 si 10 zile si va fi confirmat in maxim 24h de la plasarea comezii. Toate comenzile vor fi confirmate prin e-mail sau telefon, inainte de a se livra produsele. Nu suntem raspunzatori pentru intarzierile ce pot aparea in procesul de livrare efectiv, dupa ce coletul a fost predat companiei de curierat. Comenzile plasate in zilele de Sambata si Duminica sau de sarbatori legale vor fi procesate si confirmate in prima zi lucratoare. Mai multe informatii despre termenii de livrare va vom comunica la momentul confirmarii comenzii, in functie de ora si volumul celorlalte comenzi.

Va rugam sa verificati cu atentie datele de contact inainte de finalizarea comenzii. Adresa de livrare sau numarul de telefon incorect introduse in comanda, pot intarzia livrarea produselor.

PLATA PRODUSELOR
Plata Ramburs (la livrare) : Livrarea produselor se va face prin curier rapid si plata se poate face numerar in momentul primirii coletului.  Platesti contravaloarea coletului direct curierului in momentul livrarii.

COSTURI DE LIVRARE

– Pentru comenzile cu o valoarea ce depaseste 200 lei livarea este GRATUITA.
– Pentru comenzile  cu valoarea cuprinsa intre 0 si 200 lei cu livrare prin curier, costul este de 15 lei.

RETURNAREA  PRODUSELOR

Daca, din orice motiv, dupa ce ati receptionat comanda, nu sunteti multumita de produsele primite, le puteti returna fara probleme. Dreptul de retur este valabil atat pentru persoanele fizice cat si pentru cele juridice. Este necesar doar sa ne anuntati de intentia dumneavoastra pe email (office@annastore.ro).
Potrivit legislatiei in vigoare (Ordonanta de urgenta 34/2014), privind produsele achizitionate la distanta, aveti la dispozitie 14 zile calendaristice de la primirea coletului, sa ne anuntati despre intentia de a returna produsele.
De asemenea, atunci cand ne veti anunta despre intentia dumneavoastra de a face retur trebuie sa specificati si modalitatea de compensare, alegand dintre:
1.  inlocuirea produsului cu unul asemanator sau alt produs de pe stoc.
2.  primirea banilor inapoi.
1. Daca alegeti prima varianta (anume inlocuirea produsului cu un alt produs din stoc) si din acest lucru rezulta o diferenta de bani se va proceda in felul urmator:
- daca produsul ales de dumneavoastra este mai ieftin, atunci noi va vom returna diferenta in contul dumneavoastra bancar.
- daca produsul ales de dumneavoastra este mai scump, atunci veti plati diferenta ca la orice alta comanda, la primirea coletului, sau, in avans, prin transfer bancar.
2. In cazul in care alegeti varianta de rambursare a banilor atunci trebuie sa ne comunicati contul dumneavoastra bancar ( si anume: codul IBAN, de 24 de caractere, alaturi de titularul contului ).
Returnarea banilor se face exclusiv prin cont bancar, coletele care sunt trimise catre noi in sistem ramburs, nu se primesc. Termenul legal este de 14 zile calendaristice de la primirea notificariiinsa plata returului se face in 5 zile lucratoare de la confirmarea primirii produselor.
Transportul pentru returnarea produselor trebuie sa se faca prin aceeasi companie de curierat prin care ati primit coletul initial si costul va fi suportat integral de noi daca se vor pune coletele in sistem Standard fara solicitarea niciunui alt serviciu suplimentar ( de exemplu: confirmare de primire ). Daca doriti aceste servicii suplimentare, costul lor trebuie sa-l suportati dumneavoastra.

 

CONDITII PENTRU RETURNAREA PRODUSELOR:

- sa ne instiintati prin email, in termen de 14 zile calendaristice de la livrare, de intentia dumneavoastra de a returna produsul.

- sa folositi, pentru returnare, aceeasi companie de curierat.

- produsul sa nu prezinte semne de uzura sau deteriorare si sa contina toate etichetele atasate precum si factura de achizitie.

- in momentul predarii catre firma de curierat, produsul impreuna cu ambalajul trebuiesc impachetate corespunzator, cel putin intr-o alta cutie sau punga pentru a nu se deteriora in timpul transportului, astfel incat sa nu prezinte urme de deteriorare legate de impachetare.

Ne rezervam dreptul de a refuza si implicit de a trimite inapoi catre dumneavoastra orice produs care nu indeplineste intocmai conditiile de returnare, este uzat fizic sau deteriorat. In acest caz costurile dus-intors ale coletului deteriorat vor fi suportate de catre dumenavoastra.

Va sfatuim sa asigurati orice expeditie trimisa catre noi deoarece dumneavoastra sunteti responsabila in cazul deteriorarii sau pierderii comenzii in timpul expeditiei. Veti primi un email/telefon de confirmare atunci cand returul va ajunge la noi. 

COSTURI DE RETURNARE

Taxele de expeditie ale returului vor fi suportate de catre ANNA STORE.

Adresa pentru returnarea produselor este:

SC Anna Leather Store SRL-DStr. Sergent Hategan, Bl.i6, Ap.6, Aiud, jud. Alba.

Pentru orice alte detalii sau informatii, nu ezitati sa ne contactati. Va raspundem cu cea mai mare placere. 

GARANTIA
Pentru articolul/produsul cumparat din magazinul nostru online, oferim o garantie comerciala de 30 de zile de la data cumpararii, doar in cazul respectarii tuturor recomandarilor de intretinere de mai jos.
Articolul/produsul cumparat nu reprezinta un produs de folosinta indelungata si trebuie utilizat potrivit recomandarilor de intretinere de mai jos.
Garantia de conformitate acordata nu afecteaza drepturile conferite prin lege consumatorului si este in concordanta cu prevederilor OG nr. 21/1992 privind Protectia Consumatorilor, cu modificarile si completarile  ulterioare, si legea nr. 449/2003.
In cazul unor reclamatii, va rugam sa va adresati echipei ANNA STORE la adresa office@annastore.ro  iar ulterior pentru solutionarea reclamatiei va trebui sa prezentati factura de cumparare a produsului respectiv si produsul in cutia originala, cu eventualele accesorii.
Modalitati de asigurare a garantiei:
• reparare produsului
• inlocuirea produsului
• reducere de pret in functie de natura deficientelor calitative

 

Recomandari generale privind ingrijirea produselor comercializate pe

www. annastore.ro :

1. Nu expuneti gentile la radiatii solare directe, culoarea se poate modifica.

2. Nu folositi in procesul de curatare a gentilor substante care contin acizi, petrol, detergenti, solventi chimici sau alcool. Orice solutie trebuie incercata pe o suprafata mica ascunsa de piele.

3. Nu purtati lucruri foarte grele intr-o geanta de piele, deoarece se va deforma.

4. Nu pulverizati cu  parfum .

5. Stergeti saptamanal produsul cu o laveta moale si uscata.